Usein kysytty

  1. Voiko verkkokaupasta ostaa tuotteita ilman asiakastunnuksen luomista ?
  2. Mitä maksutapoja verkkokaupassa voidaan käyttää?
  3. Miten toimin, jos unohdan salasanani ?
  4. Unohdin käyttää alennuskoodia tilauksen yhteydessä. Voiko alennuksen antaa jälkikäteen?
  5. Haluisin tarjouksen: 5 metriä LED-nauhaa, muuntaja ja himmennin. Mikä olisi hinta?
  6. Kuinka pitkä toimitusaika tilauksilla on?
  7. Tein tilauksen 30 minuuttia sitten. Voinko tulla nyt noutamaan tilauksen?
  8. Voiko verkkokaupassa olevista hinnoista tingata?
  9. Voiko toiminimelle ostaa siten, että tilaan tuotteet ja laskutatte myöhemmin?
  10. Voiko verkkokaupasta ostaa Postiennakolla?
  11. Luin keskustelupalstalta, että kaikki nauhat ovat samaa tavaraa ja kannattaa itse tilata ulkomailta. Onko tämä totta?
  12. Hei. Tilasin teiltä tuotteen viikko sitten, jota ei nyt tarvitakaan ja haluan palauttaa sen. Miten toimin?

  1. Voiko verkkokaupasta ostaa tuotteita ilman asiakastunnuksen luomista ?
    Verkkokaupasta ei voi ostaa ilman asiakastunnusta. Asiakastunnuksen luominen helpottaa asiointia jatkossa. Esimerkiksi saman led-nauhan tilaaminen myöhemmin on helpompaa kun tiedämme mitä nauhaa olette ostaneet edellisellä kerralla.

    Takuuasioiden hoitaminen onnistuu huomattavasti helpommin kun tilauksen tiedot ovat meillä tallessa. Mikäli tilaus tehtäisiin ilman asiakastunnuksen luomista, emme tallentaisi tilauksen tietoja.

    [Takaisin]

  2. Mitä maksutapoja verkkokaupassa voidaan käyttää?
    Ledtek.fi Verkkokauppa on varustettu monipuolisilla maksumoduuleilla: Checkout.fi maksupalvelu (sisältäen useimmat pankki- ja luottokortit) ja ennakkomaksu tilisiirrolla.

    [Takaisin]

  3. Miten toimin, jos unohdan salasanani ?
    Kirjautumissivujen kautta voit tilata uuden salasanan.

    [Takaisin]

  4. Unohdin käyttää alennuskoodia tilauksen yhteydessä. Voiko alennuksen antaa jälkikäteen?
    Voi antaa. Laita meille sähköpostia, että unohdit käyttää alekoodia.

    [Takaisin]

  5. Haluisin tarjouksen: 5 metriä LED-nauhaa, muuntaja ja himmennin. Mikä olisi hinta?
    Verkkokaupan hinnat. Hinta koostuu valitusta LED-nauhasta (5 metriä) + sopiva muuntaja + valittu himmennin. Valikoima on kohtuullisen laaja ja vaihtoehtoja on monenlaisia. On olemassa tehokkaampia LED-nauhoja 14.4W/metri ja vähemmän tehokkaita 4.8W/metri. Molemmille on omat käyttötarkoitukset.

    Jos sopivaa ei heti löydy ja tarvitsette apua, niin autamme mielellämme.

    [Takaisin]

  6. Kuinka pitkä toimitusaika tilauksilla on?
    Me olemme nopeita. Yleensä toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Tilaukset käsitellään järjestyksessä.

    1. Tilauksen tekemisen jälkeen saatte sähköpostiin tilausvahvistuksen. Tämä tarkoittaa sitä, että olemme vastaanottaneet tilauksen. Mikäli et saanut tilausvahvistusta sähköpostiin, tarkista roskapostilaatikko. Mikäli sieltäkään ei löydy, niin laita meille viesti sähköpostitse.

    2. Tilaus käsitellään 1-3 arkipäivän aikana. Mikäli meillä on kysyttävää teiltä koskien tilausta, olemme teihin yhteydessä sähköpostitse.

    3. Kun tilaus on käsitelty ja lähetetty saatte sähköpostiin Postin seurantanumeron tai Matkahuollon seurantanumeron. Mikäli ette ole saaneet sähköpostiin seurantanumeroa ei tilausta ole vielä käsitelty.

    Sama käytäntö koskee tilauksia joiden toimitustavaksi on valittu nouto. Lähetämme sähköpostiin viestin kun tilaus on käsitelty ja valmis noudettavaksi.

    [Takaisin]

  7. Tein tilauksen 30 minuuttia sitten. Voinko tulla nyt noutamaan tilauksen?
    Käsittelemmme tilaukset järjestyksessä. Emme välttämättä ole vielä huomanneet tekemääsi tilausta. Jos emme ole huomanneet tilaustasi, emme myöskään ole käsitelleet tilaustasi.

    Pyydämme ystävällisesti käsittelyaikaa myös tilauksille joissa toimitustavaksi on valittu nouto.

    Lähetämme sähköpostitse viestin kun tilaus on käsitelty ja valmis noudettavaksi. Tämä tarkoittaa sitä, että mikäli ette ole saaneet sähköpostitse tietoa tilauksen käsittelyn valmistumisesta ei tilausta ole vielä käsitelty ja tilaus ei ole valmis noudettavaksi.

    [Takaisin]

  8. Voiko verkkokaupassa olevista hinnoista tingata?
    Verkkokaupassa näkyvät hinnat ovat nettohintoja ja tilauksen summa muodostuu näistä hinnoista.

    Pienet projektit verkkokaupan hinnoilla. Autamme kyllä valitsemaan oikeat tuotteet.

    Suuremmille projekteille tarjoushinnat.

    Ota yhteyttä: tarjouspyynnot@ledtek.fi

    [Takaisin]

  9. Voiko toiminimelle ostaa siten, että tilaan tuotteet ja laskutatte myöhemmin?
    Toiminimelle voitte ostaa käyttämällä meidän tarjoamaa ennakkolasku (tilisiirto) maksutapaa.

    Ennakkolasku (tilisiirto) -maksutavassa tuotteet toimitetaan kun maksu näkyy meillä.

    Myös muita verkkokaupan tarjoamia maksutapoja voidaan käyttää toiminimelle tilattaessa.

    [Takaisin]

  10. Voiko verkkokaupasta ostaa Postiennakolla?
    Verkkokaupastamme ei enää nykyään voi ostaa Postiennakolla. Postiennakko –toimitustapa on poistettu käytöstä, sillä oli liikaa tapauksia, että Postiennakolla tilattua tuotetta ei noudettu Postista. Niin sanotusti hyvä systeemi meni pilalle. Haluamme toimittaa tuotteita ja palvella asiakkaita jotka eivät tee ns. hupiostoja ilman ostoaikomusta.

    [Takaisin]

  11. Luin keskustelupalstalta, että kaikki nauhat ovat samaa tavaraa ja kannattaa itse tilata ulkomailta. Onko tämä totta?
    Keskustelupalstoilta löytyy oikeaa tietoa, väärää tietoa ja myös harhaanjohtavaa tietoa. Keskustelupalstat ovat hyviä tiedonlähteitä kun muistaa edellä olevan ohjeen. LED-nauhojen osalta kommentti "kaikki ne ovat samaa tavaraa", ei voisi olla enempää väärässä. Tehtaita on useita ja laatu ei ole joka paikassa sama. Ostotarpeita on useita. Mikäli etsit halvinta LED-nauhaa, etsi halvin nauha. Mikäli LED-nauhalle on myös laatuvaatimuksia, kannattaa halvimmat nauhat unohtaa.

    Mikäli haluat kerralla toimivan ratkaisun, ole meihin rohkeasti yhteydessä. Autamme mielellämme.

    [Takaisin]

  12. Hei. Tilasin teiltä tuotteen viikko sitten, jota ei nyt tarvitakaan ja haluan palauttaa sen. Miten toimin?
    Hupiostoista syntyy tarpeetonta pakettien kuljettamista kahteen kertaan. Lisäksi meille tulee maksettavaksi lähetyskulut x 2, pakkauskulut, työaika, polttoainekulut, jne.

    Itse asiassa meidän mielestä tällaisissa tapauksissa lähetyskulut eivät kuuluisi meidän maksettaviksi, vaan kuluttajan tulisi ottaa vastuu omista toimistaan myös etäkaupassa.

    Jos olet epävarma ota ystävällisesti yhteyttä meidän asiakaspalveluun ennen tilauksen tekemistä.

    Jos kuitenkin kävi niin, että et ollut tyytyväinen tuotteeseen tai jostain muusta syystä haluat palauttaa tuotteen, niin kyllä se onnistuu. Teillä on 14 pv aikaa tutustua tuotteeseen.

    [Takaisin]

Kielet
Suomi Svenska English
Tuoteryhmät
Tällä hetkellä ei löydy tuotearviointeja